Tuesday, 4 March 2014

Takdir

Saya pasrah

Saya redha dgn kententuan

Walaupun kini semangat saya betul2 hilang. Tapi hari demi hari saya cuba mencari semangat yg entah kemana hilang perginya. Walaupun jawapanya negetif.

Mujur masih ada ahli keluarga sentiasa ambil berat kisah saya.

Mujur masih ada sahbat2 yg sabar dan sudi menemani  hiburkan saya.

Mujur masih ada waktu lagi untuk saya merapat diri pada sang Pencipta.

Syukur Alhumdulillah.



Moga Sahabat-sahabat blogger semua diberikan kesihatan tubuh badan yang sihat dan baik oleh Allah SWT.

Aamiin.


*opertion saya terpaksa ditunda lagi.


saya pura2 gembira, sembunyi segala duka bila bersama mereka semua... 



25 comments:

  1. Ya Allah... tp. Tulang patah?

    Moga kamu tabah hadapi ujianNya. Pasti ada hikmah di sebalik ini.

    Bila operation akan di buat?

    ReplyDelete
  2. Aminn...

    dek Telor Power kena tabah dan kuat semangat tau... kami sentiasa bersemangat memberi semangat kepada awak..

    okehhh...;)

    ceria selalu dek...

    ReplyDelete
  3. sabar dik..

    akak selalu doa..
    cepat sembuh

    ReplyDelete
  4. awak adalah telorpower. kuat tuh. GB tau.

    get well soon ok...

    ReplyDelete
  5. moga cepat sembuh....Jaga Diri yea....

    ReplyDelete
  6. tolong, jangan hilang semangat tu sepenuhnya. kau mesti boleh sembuh dan seperti selalu. mesti.

    ReplyDelete
  7. Salam Bro TP,
    pagi pagi tadi ada sahabat kita SM Botak buzz akak Tanya pasal no tepon awak. Sayangnya sbb akak dah tukar phone dari phone buah beri hitam kepada phone cap hayam, jadi dengan nombor awak sekali hilang.Botak tu tanya pasal keadaan tangan TP tu..what happen? Sorry dah lama tak masuk sini sbb blog akak pun dah hamper antic..jaga diri ya!

    ReplyDelete
  8. ohh moga cepat sembuh...!!! hey, jangan patah semangat....!!!! u gooooo bro...!!

    ReplyDelete
  9. Astarfirullahalazim... mudah-mudahan cepat sembuh ye... aminnnn

    ReplyDelete
  10. lama tak jengok.
    jengok2 ada pula berita buruk.

    semoga bro TP diberikan kesehatan kesempatan untuk bersama yang tersayang. insyAllah.

    ReplyDelete
  11. kuat ye...

    moga cepat sembuh.


    .

    ReplyDelete
  12. wishing you the best, bro. tu je yang saya boleh bantu. kalau ada cara lain, mintak dikongsikan.
    kuatkan semangat dan looking forward to your post again.

    ReplyDelete
  13. Ya Allah...
    Semoga cepat diberi kesembuhan ya

    ReplyDelete
  14. kenapa tu TP? Saya doakan cpt pulih. Jgn kecewa, insya Allah seiring dgn masa semangat tu pulih kembali. Ada hikmah atas tiap yg berlaku.

    ReplyDelete
  15. Jangan patah semangat.. kami semua akan doakan dari jauh.
    Moga Allah permudahkan segala urusan. Cepat sembuh ya :)

    ReplyDelete
  16. Ya Allah... semoga awak tabah... sabar ya... jgn patah semangat... kami berat mata memandang tp berat lagi awak yang memikul... yang melaluinya... semoga Allah beri kesihatan semula kepada awak.. amin

    ReplyDelete
  17. Salam.Kita kena kuat.YOU CAN MAKE IT!!

    ReplyDelete
  18. bro... hows life... ?.. TELORPOWER! :)

    ReplyDelete
  19. Telor power.. skrg dh ok ke mcmn? Sabar yer awak.. dh lm ldy x kemari, bl dtg br th keadaannye.. sbr.. usaha.. jgn sdh2.. hdp perlu dteruskn..

    ReplyDelete
  20. waduh gan, moga aja cepet sembuh, kembali seperti semula, amin

    ReplyDelete
  21. Bro..kenapa tu
    Lama dah akak xkomen..satang..tapi diam
    Kuatkan semangat ya..inshaa Allah..besar ganjaran andai redho
    Jaga diri

    ReplyDelete
  22. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete
  23. Apakah kau masih active memblogging???

    ReplyDelete