Sunday, 12 January 2014

Kayuhan kali ini

Hari redup pagi tadi.

Nyaman.

Hari ini redah ke kawasan baru. Redah punya redah punya redah. Kami jumpa rumah peninggalan ini.

Jaaaauuuuhhhh.... Kedalam sana.

Saya sempat tinjau2 kawasan luar rumah tinggalan ini saja. Nak kedalam rumah. Mungkin tidak.

Sedikit seram terasa

14 comments:

  1. Salam TP, uii rajin berjayuh naa,
    err rumah tu memang seram..tak leh tengok lama2..bahayer..

    ReplyDelete
  2. Hohoho... misteri nya rumah terbiar.


    Nong andy

    ReplyDelete
  3. assalam.. hi bro..
    selamat taun baru!!.. eh?.. ahahha
    ada jer pic2 menarik yg menjadi mangsa lensa kamera ye.. hihii :)

    ReplyDelete
  4. waaaa.... nanti masuk berita TP hilang dlm villa

    ReplyDelete
  5. jangan masuk!!

    takut ada ular!!!!

    [ blog akak dah pindah tau ! ]
    [ klik je kat nama akak tu.. ]

    ReplyDelete
  6. Mmg seram ni...byk yg tumpang tinggal situ. Makhluk halus dan yg nyata. :D

    ReplyDelete
  7. eee.. seram pulak nengok umah ni.. hu2..

    Haiiiii..Cakkk!!
    nak follow sini tapi xde butang follownya..
    apapun sudilah kiranya follow me back yea..
    he2.. salam kenal.. keep in touch yea..=)

    http://tengkubutang.blogspot.com/

    dan my 2nd blog
    http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. memang seram..kat mana ni?dh lama xjenguk blog awk :)

    ReplyDelete
  9. cantek bro rumah tu, walaupon dimamah usia, diseliputi warna hijau yang cantek.

    aku suka rumah lama2 nih.

    ReplyDelete