Friday, 15 March 2013

Perbezaan






Hari pertama:

Bersemangat dan pelbagai aksi (kerana gembira) sebelum memulakan kayuhan dari Manjung ke Kuala Kangsar.






Hari Kedua :

Semangat berkurangan dan kurang aksi (kerana penat berkayuh semalam kot) sebelum memulakan kayuhan dari Kuala Kangsar ke Manjung.
















.

42 comments:

  1. Buat masa sekarang ni, saya hanya mampu nak cuba memandu kereta ikut jalan dalam dari Manjung ke Kuala Kangsar...hihihi

    ReplyDelete
  2. nak semangat kena nyanyi lagu sudirman, `basikal tua'...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan lagu 'basikal tua' tua lagu lain pun. Mau tak cukup nafas.

      aku agak saja la

      Delete
  3. tak de beza ahh..dua dua pic nampak bersemangat dan sempoiiii!

    ReplyDelete
  4. perhh..memang salute la TP, jauh tu nak mengayuh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya newbie....saya lagi salute pada otai2. Masih jauh lagi utk di salute saya ni

      Delete
  5. Hehe.. nice observations bro :)
    So what did you do to bring up the team's spirit? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihihihi

      Im just follow the leader. Ours leader yg gembirakan team ini with make a joke

      Delete
  6. ada seorang abg ipar den pun minta aktiviti mengayuh ramai2 nih...

    ReplyDelete
  7. Hero Malaya... tahniah la untuk semua berjaya berkayuh sejauh itu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tahniah pd geng blogger disini yg mendoakan kejayaan kami. Terima kasih

      Delete
  8. gambar-gambar 'sebelum' dan 'selepas'

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yup. Hari pertama sebelum betkayuh, dan hari kedua juga sebelum betkayuh. Bezanya masing2 segar + kurang bertenaga.

      Delete
  9. hahaha.. gambar kedua.. muka pun monyok2 suda kekekekekek

    ReplyDelete
    Replies
    1. mereka ad yg monyok, ada gembira, saya tidak...saya kusut. kerana ada 100km lagi nak kena tempuh sebelum selamat sampai.
      huhuhu

      Delete
  10. enjoy jugak berkayuh ni eh..
    tpi penatnya , hanya yang mengalami je tahu..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehehe...
      sahut cabaranya baru kita tahu

      Delete
  11. gayh... jangan tak gayuh bro... bila nak mai sabah??? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. bila2 jak, bila sya ada kelapangan nda buzy bulih la.

      Ko Sabah dimana?

      Delete
  12. chaiyokkk chaiyokkk.....walaupun..... walaupun masing2...... walaupun masing2 ber....

    TAPI SEMUA BERSEMANGAT !!!

    ReplyDelete
  13. tapi lepas tu mesti rasa puas walaupun penat kan..

    ReplyDelete
  14. Biasa la...kepenatan...tpi sronok....cmne ngn kaki awk? Dh fully recover?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhumdulillah....semua sudah kembali pulih

      Delete
  15. Replies
    1. baik.....itu yg saya mahu dan saya cuba lakukan. seronok tambah sihat

      Delete
  16. Replies
    1. aku lagi kagum sama si wak jan tu GB

      Delete