Wednesday, 20 March 2013

Galeri Pangkor






Siapa suka tentang sejarah?


Penggemar sejarah wajib jejakan kaki anda kesini. Nanti saya ceritakan dengan gambar apa yang ada di galeri ini













.
.

16 comments:

  1. bestttttttt,mek suka g tempat macam tu :)

    ReplyDelete
  2. rietta ritu xstop cni....lalu jerk...sebab tutup, masa tu CNY...citer larr citerr larrr....

    PS....andai mampu untuk belajar dilautan sepi...nak jugak rietta pergi....eehh,selalu erk nek kapal besar...bestnye....

    ReplyDelete
  3. Saya pernah sampai sini dah lama dah... ada yang best lagi ke?

    ReplyDelete
  4. Minat psl sejarah, tapi biasanya kurang rajin masuk galeri gini.

    ReplyDelete
  5. lamanya tak ke pangkor... lebih 10 tahun dh kot.


    .

    ReplyDelete
  6. ada salinan Perjanjian Pangkor !!

    ReplyDelete
  7. Yes!

    Tapi, menunggu tu satu penyeksaan. Sabar!

    ReplyDelete
  8. tak sampai lagi... pangkor... teringin nak gi...

    ReplyDelete
  9. gua sampai lumut jer, pangkor gua langkau sebab destinasi gua cuma jarak island. gua operasi kat situ.

    ReplyDelete
  10. Saya suka sejarah. Sebab mak saya cikgu Sejarah. :)

    ReplyDelete
  11. den nak pergi ke pangkor sebab nak bersantai tepi laut jer...hehe

    ok tak laut kat Pangkor ek bro..??

    ReplyDelete
  12. uish..cam misteri pulak
    sy x minat sejarah
    tp ske tengok pemandangan..hehe

    ReplyDelete
  13. in shaa Allah ada rezeki kan bro.. mau juga ke sana :)

    ReplyDelete