Thursday, 13 September 2012

Love, Trust & Respect....


Mereka bergambar disini....









Mereka ini juga....








Dan, si Mamat ini juga.....

















39 comments:

  1. hai Mamat yang kat gambar yang last tu!!!!!



    jumpa GB tak kat JB tu...?

    ReplyDelete
  2. Ahaa itu mamat pelancong dari mana tu?
    Macam kenal jer...haha

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. hmmmmm.....aku masih tidak kenal beliau
      dalam proses nak kenal dgn mamat tu

      Delete
  4. Replies
    1. baju ini dikira rare juga sis..... kan sudah katakan i LOVE johor

      Delete
  5. Replies
    1. terima kasih sis...sangat bermakna kan

      Delete
  6. terbaiklahhhh..
    hahhahaa..
    sgt nice,, :)

    ReplyDelete
  7. pesal tarik muka model yg last tu.. hahaa.. original ni..

    ReplyDelete
  8. uiks...model last tayang baju JOHO...suka la dengan yang 3 org bdk picta last tu...sangat sweet...

    ReplyDelete
  9. Replies
    1. bergaya habis hahahaha eh gaya apa yg dibuat

      Delete
  10. style la..tangga tu style jugak

    ReplyDelete
  11. nak jugak amek gambar kat situ ha ha ha >..<

    ReplyDelete
  12. eiihhh tangga dari mana tuh...

    hebak gilakkk...


    ReplyDelete
  13. Like the last pic :)
    Somehow I imagine mamat tu ternampak crime in progress not far from where he is and terdedah logo 'S' instead.. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehehe terpengaruh gaya aksi cerita ni

      Delete