Wednesday, 5 September 2012

Bungkusan dari SELATAN





Wa bukanlah anak kelahiran Kuda Kepang selatan sana, tapi.....wa juga suka akan dengan negeri itu.
Ini barang kawan dari JB yang poskan.

Terima kasih.

wa sudah pakainya. Dan bakal datang ke sana semata-mata untuk urusan ini



simpan 2 keping sahaja, yang lain2 dah beri pada orang - sampul rare ini,ehsan dari kawan yang pos

kata kawan ianya edisi terhad.






*  di terima pada ramadhan ke berapa ntah (tak ingat) dan menjadi baju raya wa tahun ni..
*  Pedulikan apa orang kata.
* Gambar dari Handphone Muzik
* Wa nak GEGO JOHO (gegar Johor) tu minggu ini dengan penuh rasa

'Cinta, Kepercayaan dan Hormat'















58 comments:

  1. wow nice tshirt
    suke lah!
    btw, sy pun suka johor
    rase mcm negeri johor ni ada aura dia
    walaupun xpernah ada sedara mara kt sana
    :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. toche...toche...betul mmg ada auranya negeri JOHOR ni.
      sentiasa memanggil2 aku yg sedang berjauhan dgn negeri itu. Rasa mcm nak pindah kerja balik ke JOHOR pun ada

      Delete
  2. Replies
    1. GEGO windsor eh....dah dekat ni sila bawa jalan2 sekitar KL utk aku menembak disana nanti sempena cuti hari Malaysia. BOLEH?

      Delete
    2. boleh...kita gi taman rama-rama,
      taman orkid dan back to nature nak?
      boleh menembak kan..

      Delete
  3. bestnyeee.....JOHO......selamat berkunjung ke selatan....

    ReplyDelete
    Replies
    1. rindu sebenarnya kat negeri Kuda Kepang tu

      Delete
  4. menariknya GEGO ituuu !!

    ambik gambo banyak banyak tau!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. InsyaALLAH

      meh pinjam camera doc. BOLEH?

      Delete
  5. yayy..!!! im johorean...!!! mari ketemu die GEGO JOHO..!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. sila mail nanti no phone...

      kenal wajah aku kan sis.

      Delete
    2. mane kenal...!!!! kenal wajah teyo jek ni...

      Delete
    3. no fon le sis.adoyai


      TP

      Delete
    4. aku lempang jugak kang.. email hang apo...??? tak nmpak pon kat blog ni..!!!!!!

      Delete
    5. kalo kat sana nanti aku xperasan aku ko tampor aje.

      Delete
    6. aku tak pasan aku..??? wat the...??? ahahahahahaah ape ayat kau ni

      Delete
    7. ag satu.. jaggi aku bg no tipon.. kalo kau meset aku tak reply maknenye tade kedit.. ahahaha

      Delete
    8. nanti ar aku msg. takde kredit ni ahahahaha

      Delete
    9. mcm la takley nak reply email... kau memang kan..!!!

      Delete
  6. kita pandai nyanyi lagu negeri joho... nak dengor?

    ReplyDelete
    Replies
    1. sila kan,lama x dengor ni


      "Allah perliharakan Sultan 'Nugerahkan dia Segala kehormatan, Sihat dan ria, kekal dan makmur.... Ingat2 lupa la

      Delete
  7. Muat ke baju tu... cam sendat je... nampak tembikai.... hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. baju tu longgar dipakai pd bulan puasa, skrg xtau la... Paling kuat nampak mcm nasi impit yg sudah masak tapi blom dipotong kot! Hehehehe

      Blm pakai lg slps 4 syawal hingga kini

      Delete
  8. kuda kepang..last tengok masa zaman bdk2 dulu.

    camne ni..kita yg asal Johor teringin nak dok CH sbb sejuk, dia pulak nak dok Johor. manusia3..^__^

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh....betul juga kan. Ehehehe lama juga x tgk kuda kepang ni sis

      Delete
  9. kuda kepang menakutkan lah.. takut ada yg naik seh.. hehee.. btw t-s itu sangat cool..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tidak lah. Aku suka kuda kepang. Menarik dan layan saja rentak iramanya.

      Ehhh...sebenarnya mmg ada sedikit seram

      Delete
  10. LAWA... aduh baru terasa nak beli... edisi khas rupanya...

    ReplyDelete
  11. kali terakhir bila entah menapak johor tuh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. bawa2 sayangkan dan cintakan Malaysia dengan dekati jalan2 dan cuti2 Malaysia

      Delete
  12. Bro, you jadi la model pakai t'shirt tu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tidak lah bro..... hanya pakai tanda support saja. Lagipun adik2 di JB tu yg beriya suruh pakai masa fest ni nanti walaupun dia punya baju-t bukan limted edition punya (heheeehehehee....)

      Delete
  13. perghh ada org nk gegokan johor jgk..moga jumpa ko telor!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya jangan lupa cari aku sis (bajet retis ahahaha)


      http://johobaru.blogspot.com/
      fest nie saja dah menempah guna pakai tempat yg besor....mesti ramai punya lah mcm fest 'paso bumbong'
      agak2 mcm mana lah nak selisih nanti. hanya ko saja kenal aku. aku sebaliknya

      Delete
  14. saya jiran johor...melaka. haha

    selamat datang ke selatan telor power.


    #selamat hari raya :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya slmt hari raya sis. owh org melaka.

      Moga2 perjalanan ke selatan ni lancar dan selamat

      Delete
  15. gego johor.... saya dalam perancangan nak gi gego legoland ni

    ReplyDelete
  16. wa juga suda jato chenta sama negeli ini. ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha slnt jatuh cinta dgn budaya sana. GB

      aku juga, sampai skrg kawan2 ingat aku orang johor, sedara mara pula asyik mengusik pasal aku kerana masih bercakap dalam loghrat melayu johor,walaupun sudah 4thn merantau ke bumi Perak



      *bercakap dlm loghrat Perak tak pandai2 lagi

      Delete
  17. ohohoho...

    cantik juga baju raya tu Bro.. :D

    bila la kaki aku jejak lagi bumi Johor!

    ReplyDelete
  18. wah..dapat baju..
    untunglah !!

    jelessssssssssssssssss nihhhh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. jangan jeles....



      *sambil buat gaya vouge

      Delete