Wednesday, 26 September 2012

..........





.








* mamat ni bukan model.





36 comments:

  1. Wahhh hot air balloon..kat mana neh bro? Hishhh kalau akak dpt naik, maunya kecut hati sbb gayat...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. takpe boleh atasi gayat tu pelan2.... sebenarnya gayat ada pada semua org hanya perlukan keyakinan saja.

      ni di bukit timbalan JB

      Delete
  2. Replies
    1. hehehe bakal gego kan lagi Johor tu ....mungkin main area laut pula

      Delete
  3. hot air balloon pun ada kat situ? nape tak kabo ke aku...???

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebenarnya dah nak kabor...tapi........ siapa suruh lambat check e-mail kehkehkeh.
      takpe lain kali pasti ada lagi

      Delete
    2. haa tuh laaaa... takpe, lenkali ko roger aku pakai talipon je senang!

      ada entri utk ko!

      Delete
  4. adakah ini hot ballon yang lepas..? atau ada event lain yang aku tahu???? errkkkk!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. sis....maksudnya apa? adakah anda berada di event yg sama dgn aku di JB tempohari???

      Delete
  5. waaahahh...
    modellah tu..
    hahhha,,
    glemer,,,
    "with love , trust & respect!'
    :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha bukan model la lia
      hanya saja2 jer ni

      Delete
  6. with love...trust..and respect..

    wahh..i likee..heee

    ReplyDelete
    Replies
    1. semua bangsa dan peringkat umur pasti suka

      Delete
  7. huyoo. caption baju manis gituu

    ReplyDelete
    Replies
    1. pasal ayat tu la terus je sambar baju yg ada jual disitu (masa event tu berlangsung)

      Delete
  8. model baju ker model balloon??? :)

    ReplyDelete
  9. gambo ni mmg menarik tau..ada beberapa mesej boleh disampaikan.

    ReplyDelete
  10. belon panas? bestnye....xpernah tgk yang live lgik...asik tgk picta n dalam tv jew...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak silap di pesta penang bakal diadakan nanti (rasanya....la)

      Delete
    2. Ye ke awk? Hrp hrp btl la...mmg nk tgk sgt...

      Pssss org tu mmg fanatik transfomer....

      Delete
  11. owwwww... bukan model erkkkkk... lalala~

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha x layak la....cik moon.

      kalau layak pun baik jadi profession lain

      Delete
  12. Replies
    1. kaji saja....sebenarnya mmg nak naik tp ramai sgt. malas nak beratur

      Delete
  13. Replies
    1. erk..... takpe walaupun darah dalam badan ini tiada darah bangsa joho,tapi budayanya telah diterapkan dalam tubuh ini. (slang cakap org joho tak ilang2 lagi ni)

      Delete
  14. ni stok naik dalam khayalan jela ni kiranya bila tengok orang ramai beratur. hoho

    ReplyDelete
    Replies
    1. kehkehkeh sudah semestinya.

      kerana beratur panjang itu

      1 bazirkan masa aku
      2 lemah nak tunggu lama-lama

      Delete