Wednesday, 25 April 2012

Mari membaca....



* Entri Auto Post

31 comments:

  1. Replies
    1. wah hahahahaha jgn ditanya begitu

      Delete
  2. pegi lama2, siap buat auto publish tu..

    bro membaca tak masa pegi mengembara ni?? ^___^

    ReplyDelete
  3. ko balik kampung ko yg sedap tu eh? *jeles nih jeles!

    ReplyDelete
  4. MDCH - Majlis Daerah Cameron Highlands

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya betul tapi tiada hadiah hehehehe

      Delete
  5. biarpun ditengah panas terik........oh tidaaaaak!

    ReplyDelete
  6. wahhhh setailo giler gambar ni...
    pastu boleh pulak makcik kite ni dok membaca tgh panas panas gitu...adehhh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. budaya mereka kot suka baca panas2

      Delete
  7. Replies
    1. org kita suka baca di tempat redup

      Delete
  8. membaca tak kira tempat...tapi den tak berapo gomar membaco la...suko baco paper jer..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. takpe suratkhabar juga pun sudah cukup bro

      Delete
  9. paling suka membaca....
    tak membaca sehari rasa macam pening je..serba tak kena...

    ReplyDelete
    Replies
    1. bagus....itu tanda2 perangai ulat buku

      Delete
  10. harus dicontohi! bdy membc!

    ReplyDelete
  11. Replies
    1. bagi aku mulia jika di manafaatkan

      Delete
  12. alamak, tengok pasu bunga tu tiba2 teringat 'tempat jatuh lagikan dikenang' hahahaha ...
    bacalah ...

    ReplyDelete
  13. mari2..hee

    membaca jambatan ilmu :D

    ReplyDelete
  14. hukhuk baek kau amek pic aku baca buku masa dalam bus bro. lagi sweet apa. hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. cakap jer bila....(time aku senang la)

      Delete