Tuesday, 10 April 2012

lepak larut malam

Selepas 10 tahun bertemu kembali....
cuba mengotakan janji. kami melepak sampai ke pagi dengan cerita-cerita tentang pengalaman hidup sendiri.



terima kasih pada brader Cendoi utk gambar ni.


Bulan April 2012 ni memang padat sungguh program wa. diantaranya :

  • Sibuk dengan program reunion walau ramai tak dapat join
  • Sibuk dengan kerja yang tak menentu sampai ke pagi hari
  • Sibuk dengan urusan keluarga di kampung
  • Sibuk membuat dan mencari stamina untuk diri wa
  • Sibuk dengan aktiviti-aktiviti cuti hari pertabalan Agong akan datang ni
  • Sibuk dengan nak kemas kini blog
  • Sibuk dengan sesi penapisan gambar-gambar (kena mmintak kebenaran nak publish)
  • Sibuk nak Blogwalking kawan-kawan tapi tak beberapa sempat sampai ke sekarang ni (nanti wa datang)
  • Sibuk sampai wa makan pun tak cukup
  • Sibuk sampai tido wa juga tidak cukup 5jam sehari




* menteri pun takde sibuk macam wa, kalau menteri-menteri yang ada sekarang ni tahu yang wa sibuk begini, kompom mereka salute sama  wa.


69 comments:

  1. wa baca pun wa dapat rasa aura kesibukan nya..haha..:p

    ReplyDelete
    Replies
    1. cis gelak2 pula dia....tunggu lah nanti sampai masa TH bz baru tahu
      hahaha

      Delete
  2. tak ramai yer yg join reunion tuh....

    ReplyDelete
    Replies
    1. sepatutnya ramai....tapi ramai yg cancel 3mggu terkhir sebelum tarikh

      Delete
  3. kali terakhir aku reunion 7 tahun dulu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada bagusnya kalau dibuat kembali bro

      Delete
  4. blogging pun masuk dalam agenda. cayalah!

    nice eh pic tuh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. TQ pakai kamera kawan nak cuba pakai nikon.

      blogging mesti dlm agenda juga....hehehe

      Delete
  5. bace psl kesibukan awk tu,kwn plk rase letihnye.....huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. yen kalau letih pi minum power root

      Delete
  6. semua muka bapak orang..kau bila lagi? hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku dah lama dah jadi bapak org la reen kahkahkah

      Delete
    2. oooo...rindu reen ea? nanti aku bagitau dia..

      Delete
  7. bila larut malam..(tarakucatarkucacaca)

    ReplyDelete
  8. Tdo mst ckp. Salah satu punca kegagalan jantung - tak ckp tido.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul ker??? takpe nanti aku cek balik tanya kawan2 doktor pula

      MF terima kasih bagi info tu

      Delete
  9. Replies
    1. sibuk la itu tak termasuk pi kursus lagi . jahanam ada plak kursus hari sabtu dan ahad, buat la time hari bekerja.

      Delete
  10. Hwarghhh bro...barang baik punya...muka lumayan...ini kira macam mana?
    Timbang kati ke kilo? Atau kira satu kapla? Bhahahaha sorry gua joke, no heart feeling aaa!
    Hadoiila no wonder lu sibuk, habes tu kek cekelat bila mau collect?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ini kira kapla punya ni..hahaha

      kek cekelat by call or sms. ok.

      satu lagi, betul ke nak buku SANDAKAN tu?

      Delete
  11. menteri sibuk lain : ) ko yang depan sekali, saje cik ina teka.

    ReplyDelete
  12. Replies
    1. komen diatas terdahulu dan komen yg ni maknanya serupa walau berlaianan ayat
      kehkehkeh

      ya ada la sikit sibuknye

      Delete
  13. pergh, ni super bz ni. aku lak bajet2 bz padahal tidur je cuti ni. canteeek.

    ReplyDelete
    Replies
    1. cuti2 tido mmg best. indah juga aktiviti tu bro

      Delete
  14. ex marine student? merchant navy ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya hanya 5 org saja di dalam gambar yg berkerjaya sbg sailor
      salam kenal bro

      Delete
    2. Salam kenal juga. Saya bukan kelasi. Lebih tepat dipanggil malim dalam bahasa melayu. Hahah. *tak pernah guna istilah macam ni pun*. Eh, akademi mana dulu ye?

      Delete
    3. kami semua sebenarnya blajar kejuruteraan marin, ada diantara kami yang belayar dan dah sampai jadi 2nd mate dan 2nd engineer. mereka di ada yg dari ronaco, tganu.

      rata-rata kami semua bekerja dlm bidang marin ni. ada yg naik offshore dalam dan luar, ada di dockyard, dan ada yg berlayar.

      Delete
  15. hahaha memang kalah menteri...lol


    anyway,gambar posing gini setailo giler bro!respectlaaa!

    ReplyDelete
  16. Sibuk tak apa... Jangan menyibuk udah le...

    ReplyDelete
  17. owoh..lelah akak baca aktiviti kau....
    konpem...memang sah....kau sibuk...

    ReplyDelete
    Replies
    1. uik jgn lelah la....kang sakit susah pula.

      ya sibuk sikit. byk sgt aktiviti2 nak kena siapkan sebelum nak ke destinasi yg bakal dituju

      Delete
  18. nice picture.. i like!
    memang bizi sungguh, kalah menteri..hehehee

    ReplyDelete
    Replies
    1. kehkehkeh

      terimakasih kak mas dan tahniah ye

      Delete
  19. Thanks bro for the visit despite your extremely busy schedule :)

    ReplyDelete
  20. pandai nyer korang susun tu..nampak sudut perspektif...rugi org yg mabek gamba ni x masok sm...

    sy x pernah reunion...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak mmg kami bersembilan org sahaja. yg anak bini kat hotel. yang si tak dapat ikut turut serta hanya beri komen kecewa kerana tak turut serta di dlm FB

      Delete
  21. amboi... bz bebenor lerr nie yerrkk pakcik.. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye ye...sebenarnya pack dgn fitness dan kerja harian.
      acara swiming dah terbengkalai...begitu juga joging dan 'tembak gambar'

      Delete
  22. cool doh pic ni bro.hahaha..

    kdg2 menteri xdak sibuk sgt...aku rasa lah.hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha aku pun rasa, org bawahan dia yg plg sibuk.

      hahaha TQ bro

      Delete
  23. cerita awek lama sure keluar, kan...? hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. kehkehkeh itu topic yg sangat menarik di bualkan bila bertemu kembali uncle, mcm2 cerita lah ada

      Delete
  24. sibuk2 pun, urusan akhirat jangan dilupakan ekk bro !
    Wakjan menasihati diri sendiri juga ni ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya itu sudah pasti.....walau sekali sekala terbabas
      sama2 lah kita beramal juga bro...(sama gak menasihati diri sendiri juga ni)

      Delete
  25. -gambar sgt2 menarik!!
    -wah..siap ada plan aktiviti april. busy sungguh tu..
    -apapun, kena jaga diri..kalau tak, satu aktiviti pun takleh buat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih atas nasihat tu
      amat dihargai la dan sekali lagi terima kasih

      Delete
  26. hensem semua.haha
    bro...try la jadi PM..mesti berbalo ni bz bz.
    haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak mahu jadi PM
      owh terima kasih la yo, dari kami semua

      Delete
  27. eleh...

    mcm dia sorang je sibuk..;p

    ahhahaah

    ReplyDelete