Tuesday, 14 February 2012

Urut

Masa : 2140 hrs   Tarikh :  14.02.2012


Suasana agak tenang malam ini, 2 lelaki yg sedang layan cerita di TV3,  1 layan laptop sambil membaca entri2 blogger2 otai. hanya kedengaran suara yang keluar dari kotak TV dan bunyi2 tetikus yg di click.
tetiba suasana itu di di celah oleh satu suara yang berbentuk soalan yang ditujukan pada wa dan rakan seorang  lagi si budak melaka.




Bro Mochi : Jom pi urut nak??


Budak Melaka : kat mana, best juga tu...


Bro Mochi : kat pasaraya Gaint, RM10 jer tuk 30 minit.


Wa : Apa...? baek urut kat Thailand 2jam bayar 200Baht je lebih kurang Rm20 lagi jimat


Budak Melaka : Jauh der....tak payah jauh2 sini2 sudah lah.


Wa : sini mahal ....Rm50 tuk setengah jam. kalau di Thailand dulu aku pi mmg urut betul, siap aku pilih yang badan yang besar dari aku dan macam mak-mak. baru sedap dia nak kepak2 badan aku nie.
tapi kalu ko nak benda lain , ko cari la yg lawa, tu aku tak campur.

sambil sekali sekala melayan laptop tuk sambung baca entri blogger2 otai.

Budak Melaka : Jauh la....lagi pun nak layan urut malam ni aje kot 


Bro Mochi : Jom la pekena urut di Gaint. 


Budak Melaka : Lelaki ke Perempuan tukang urut tu???

dengan selamba badak mamat nie berbunyi tanpa rasa bersalah,menjawab soklan dari budak melaka tu.


Bro Mochi :  mesin kerusi urut....!!!

Perbualan diakhiri dengan gelak tawa secara serentak dan berirama.






* Cis...nampak sangat otak wa dan budak melaka nie ada sedikit kuning.



.

45 comments:

  1. hahahahaha
    mcm &^*^(%(^)*!
    LOL LOL
    kehkehkehhh
    kepala aku da ke salah arah da...hahaha XD

    ReplyDelete
  2. 2nd. ok nak pi baca kejap haahahaha

    ReplyDelete
  3. nak beli satu tak mampu kan hehe

    ReplyDelete
  4. kerusi urut tu ada jantina tak? ahaksss

    ReplyDelete
  5. kuning sikit, biru sikit...
    tu menandakan awak tu orang dewasa... ha ha ha...

    ReplyDelete
  6. delarocha, kerusi urut zaman sekarang dah macam papan karom. ada jenis jantan dengan betina kot.

    ReplyDelete
  7. sebab tu gua ingt nnt nak beli ogawa sebijik letak kat rumah

    sedak sket nonton drama
    ye dok

    ReplyDelete
  8. Mr.C : otak ko pun ada sedikit kotoran tu hahaha


    Maii : yup mahal giler kot. baek buat benda lain, tapi sebab tak mampu lah kena layan kat pasaraya kerusi nie


    delarocha : kehkehkeh. mungkin ikut brand kot bro...


    NP : nasib kata org dewasa, otak ada kuning sikit biru sikit, 2 warna digabungkan hasilnya Hijau...

    hijau itu bagus, segar



    SM : canggih kan.

    ReplyDelete
  9. Bro tu kannnnnn
    Kalau akulah tgh sakit badan nak berurut dia wat lawak cenggitu...
    Mau aku jadikan dia bahan pengurut aku secara berirama tanpa belas kasihann..

    ReplyDelete
  10. Bro tu kannnnnn
    Kalau akulah tgh sakit badan nak berurut dia wat lawak cenggitu...
    Mau aku jadikan dia bahan pengurut aku secara berirama tanpa belas kasihann..

    ReplyDelete
  11. Bro tu kannnnnn
    Kalau akulah tgh sakit badan nak berurut dia wat lawak cenggitu...
    Mau aku jadikan dia bahan pengurut aku secara berirama tanpa belas kasihann..

    ReplyDelete
  12. bact. : kalau lu dah beli nanti, jangan lupa jemput gua dtg. gua nak tahu gok macam mana feelnya pekena ogawa ni sambil tonton movie...

    ReplyDelete
  13. Aku sengaja post byk kali...
    Nampak ramai sikit peminat ko telor.. Gembiralah..

    ReplyDelete
  14. tea : hahaha ko dah makan ubat tak sis.??? jap aku nak raikan kegembiraan nie bersama nikotin jap....
    kehkehkeh

    ReplyDelete
  15. bro,sudah dilatih oleh kekotoran kekotoran sekeliling,pasai tu otomatik terpikir...wakakak XD

    ReplyDelete
  16. hehe tergelak sekejap..ehhehe


    #urut mesin best gak.selalu pekena kat ioi mall..hehheee

    ReplyDelete
  17. Bhahahaha....ceittt aku tak terfikir langsung lawak geliga bro Mochi tu..dalam kepala otak aku terbayang tangan lebar sasa jer...

    Finally u all pergi tak bro?
    Haishh tak habes2 nikotin...

    ReplyDelete
  18. ekekeke....patut la nak urut kt giant...kat tesco pown ado...

    pssss....bil letrik....

    ReplyDelete
  19. hehehehe.. mesin urut.. :)..

    kuning telur betullah awk ni telor dikupas.. isk isk isk..

    ReplyDelete
  20. kahkah! bukan kuning lagi hijau coklat semua ada la bro. haha

    somel la bro mochi! hahaha

    ReplyDelete
  21. Amboi! Siap ley pilih saiz org tu mcm ne eh? Nak yg mak2 lak tu. Hishhh! Menggeletis sungguh anak2 bujang nie eh? Ishhh!

    =p

    ReplyDelete
  22. Mr.C : kehkehkeh

    WS : tak pernah kena la archie


    Lady W : bro mochi mmg sengal2 sikit tak boleh nak jangka apa yg dia nak pedajalkan kat kita

    tak pergi pun



    rieetta : kehkehkeh owh bil letrik eh



    reen : uit semua kalaer ada??? lagi dasyat tu

    ralph : jgn kuning sgt hahaha


    MF : hahahaha bukan kalo mak2 nyer saiz badan besor senang dia nak kepak2 badan ada tenaga lebih. mmg urut betul punya. :)

    ReplyDelete
  23. hahahaha....kuang asam betul.

    ReplyDelete
  24. masa sebut rm10 tu dah tau dah..mmg mesin urut. sbb penah nampak servis tu..

    apapun..^_____^

    ReplyDelete
  25. bez kn duduk kt kerusi urut tu..geli geleman...

    ReplyDelete
  26. Gi cuci otak tu jgn bagi kuning! :D

    ReplyDelete
  27. ayen : kehkehkeh

    ujie : tak terpikir plak masa tu


    GB : blog sape? ini kisah berlaku dalam rumah semalam pada jam +- 9.40


    scwrlett : dah antar ke terapi mindah dah

    TH : kehkehkeh.....mmg sengal

    ReplyDelete
  28. akak suka urut kat mesin urut tu, syok!!

    ReplyDelete
  29. yumida & kak mas : tak pernah mencuba lagi kerusi urut tu huhuhuhu.... :(

    ReplyDelete
  30. nak beli mesin urut ogawa..tapi mahal mamput tak blh beli..ehheee


    slmt mlm bro^^

    ReplyDelete
  31. WS : yup mahal pasal tu kalo nak merasa kena pi pasaraya atau hypermart.

    ok slmt mlm archie

    ReplyDelete
  32. psss....nature beauty...memang sangat chantek....capture ngan camera phone pown chantek...

    ReplyDelete
  33. tp - berdasarkan dialog di atas...otak paling kuning jatuh kepada en.TP hahahaha..kau yang paling beria cakap urut thailand bagai..hahahaha!!!

    (p/s : ada orang tanya status kau la..bujang lagi ke?) hahaha

    ReplyDelete
  34. salam..

    hahhaa..sediakan duit banyak2..:))

    ReplyDelete
  35. SR : wasalam...duit byk2 nak buat apa? beli mesin kerusi urut ker


    ralph : aku promosi thailand ar...
    aku kan kerja agency tourism.

    ReplyDelete
  36. datang melawat,,bz bro??

    slmt mlm..

    ReplyDelete
  37. @telor power

    hoho...buat muka berminyak ke?tak po lah kalau gitu...dah serik lah...hahaha...teruskan je la ngan produk aron ajis ni...haha XD

    ReplyDelete
  38. Azham Vosovic: hehehehe sama dengan la juga


    WS : ok2

    edy Z: otak member aku mmg tak dapat bajet apa dia nak kenakan pada aku. selalu aku terkena ngan dia.


    Mr.C : ok

    ReplyDelete