Thursday, 5 January 2012

Gift....






ini jer yang wa dapat, masa ikut bercuti di melaka. boleh la...daripada takde.

apa-apa pun wa nak ucap terima kasih banyak2 pada kerabat orang2 Johor pasal :

1. beri key chain

2. layanan yang mesra dan baek

3. makanan2 yang sedap. sangat sedap.

4. masih tak lupa pada wa, cuma wa jer ada memori lost.(sori bukan tak ingat dari segi rupa ke apa , cuma nama jer.)




.

15 comments:

  1. walau key chain tu comel..tapi ada kenangan manis kat situ..

    ReplyDelete
  2. lepas ni gua rasa lu pulak yang kena keluar budget sikit nak buat benda ni. atau pun acara tukar-tukar cederahati. sekadar cadangan...

    ReplyDelete
  3. Err, org Johor mmg baik hati belaka! Heheheh! (Aku le tu...kuangkuangkuang)

    ReplyDelete
  4. bagitau kat mana kamu makan sedap tu? nak terjah!

    ReplyDelete
  5. eh, mcm kenal je tulisan tuh! haha :D
    tgn tkde seni nie berjaya menghasilkan 47 keychain kosong.

    #sblm balik hr tuh ada 1 keychain letak merata. haihh~ ntah sape punya la tuh. tk menghargai lgsg. haha :D

    apa2 pon, fmly day 2011 mmg best!

    ReplyDelete
  6. Ujie: ya betul tu saya sokong sgt2 kenangan yg penting


    SM: bagus cadangan tu.. tggu aku dapat main sponsor


    PAA: betul tu heeeee.....


    BC: najwa eleh, macam la seni sgt. abg wu nak hadiah bukan kkey chain hahaha

    GB: orang2 kerabat johor yang masak.sedap

    ReplyDelete
  7. Canteklaa key chain tu,walaupun kecik tp cukup bernilai kan..

    ReplyDelete
  8. okey la tuh, janji ada ;DD

    ReplyDelete
  9. biasanya orang suka bagi key chain, mug atau sapu tangan. apa kata lepas ni lu bagi stokin pulak. siap ada sulam kata-kata cantik. barang rare ni orang sayang. silap-silap buat frame letak atas tv.

    ReplyDelete
  10. maii: yup, sebenarnya boleh dapat hadiah tapi dah tak masuk acara nak wat camne kehkehkeh

    SM: bagus idea ko tu...setokin eh boleh guna pakai idea ko tu.

    ReplyDelete
  11. TP: hadiah tak mencukupi lah. okay la tu dpt keychain. ada jugk buah tgn drpd org johor. ye tk? haha :D

    Ayen: mmg cntk pon keychain tuh. haha :D

    ReplyDelete
  12. BC : hahahaha ok2 dah gantung kat beg dah.

    ReplyDelete